BEOVIZIJA 2018 - Moji favoriti

Posle četiri godine opet ćemo imati Beoviziju! Za one koji ne znaju, Beovizija je nacionalno muzičko takmičenje, održaće se 20-og februara, kada će se predstaviti 17 kompozicija, a pobednička pesma će predstavljati Srbiju na Evrosongu koji se ove godine održava u Portugalu. Odmah na početku moram da kažem da sam očekivao više (uostalom kao i svake godine), što ne znači da ne može da se probere neka pesmica. Preslušao sam svih 17 pesama i ovo je moja ocena počev od pozicije 17 (najlošija) do prve (najbolja pesma). Pa, da krenemo...



17. Raybass - Umoran



Tri umetnika, svako ima neki svoj stil, pesmica tiha sa upečatljivim tonovima i neobičnim vokalima, ali je prosto rečeno dosadna! Tera na neku setu, žestoko me je smorila i ne preporučujem je za slušanje. Zaobilazimo!


16. Srdjan i Emil - Bar da znam



Lepo je videti Srdjana Marjanovića ponovo na sceni, i to je to. Pesma nije ostavila nikakav utisak na mene.


15. Ivan Kurtić - Ni sunca ni meseca



Nema ni sunca ni meseca ni dobre pesme. Ovo je za Grand prodakšn, ne za Beoviziju a kamoli za Evroviziju!




14. Lana i Aldo - Jača od svih


A šta da kažem, pesmica je brza , vokal je lep ali što bi rekao Pikac - ni da me takne...




13. Rambo Amadeus i Beti Djordjević - Nema te



Pesma odiše nekim zvukom iz prošlih vremena, lagana melodija opušta i smiruje, ali Antonije Pušić je ovde suvišan kao i njegovo recitovanje u pesmi.



12. Lord - Samo nek se okreće



Ovo je već klasična pop pesmica, drugim rečima ništa posebno.


11. Danijel Pavlović - Ruža sudbine



Danijel je učesnik Operacije Trijumf i brat Marije Serifović. Ma koliko se trudio, dečko ne zna da peva balade, tačnije ne zna da ih iznese onako kako bi trebalo da se jedna ozbiljna balada iznese. Tako da smo dobili sporu pesmicu i njegovo mučenje da je otpeva. Mislim da bi bolje prošao da je refren ubrzao i umesto onog "ooooooooeeeeeeeeeoooooooooeeeeeeeee" ubacio "ole ole ole" i imali bi himnu naše reprezentacije za odlazak na Mundijal :)


10. Sevdah baby - Hajde da igramo sada



Uh, teško razočarenje. Volim Sevdah baby, ali ova pesma je promašaj. Može da prođe ako se čuje u kolima ili u kafiću dok pijete espreso sa mlekom, ali nije za ovakav tip takmičenja. Više sreće drugi put.

9. Dušan Svilar - Pod krošnjom bagrema


Evo još jedne pesme za grand prodakšn, što je i logično jer pevač dolazi iz Granda. Ili možda nije logično...Dušan je momak izuzetnog glasa, pristojan pevač, bez skandala, ali pesmica nije ništa novo u odnosu na šta smo već navikli. Znači, bagremi, so na ranu, ne me diraj u staru bol, pameti zbogom, i jel sam rekao bagremi? Epilog je sledeći: pevač dobar, pesma loša.


8. Igor Lazarević - Beži od mene



Pinkova zvezdica simpatičnog izgleda i još simpatičnijeg glasa. A i pesma mu je simpatična. Ljubi ga majka, sve je simpatično! Šalu na stranu, pesma je jako dobra i sigurno će imati dobar plasman na Beoviziji.


7. Koktel band - Zato



Koktel band je stalni gost na Beoviziji, ovo takmičenje im dođe kao dobar marketing, ne pucaju baš na pobedu, više na to-hej, mi smo kokteli, jel nas se sećate? Pa niste nas valjda zaboravili... I uopšte ne prolaze loše. Imaju lepu pesmu i ja im želim sreću na takmičenju.


6. Boris Režak - Vila



Ma šta je bilo? Pesma brzog ritma, tera na đusku, podiže raspoloženje, pa šta ćeš više... Meni se jako svidela. Srećno!


5. Osmi vazduh i Drugari - Probudi se


I zato uči da iz života trule grane sklanjaš,
ne da im se klanjaš,
jer trulež se ne leči,
zato krati, bez ijedne reči.

Pesma me je oborila s nogu, zarazan ritam i prelepi stihovi. Definitivno će imati moj glas. Udahnite osmi vazduh i probudite se :)


4. Saška Janković - Pesma za tebe


Prelepo! Anđeoski glas, pesma ljubavna, prelepe reči - savršeno! Srećno Saška!


3. Maja Nikolić - Zemlja čuda


Uh... žena mi je zapretila razvodom što sam ovu pesmu stavio na visoko treće mesto i ne da mi da pišem... Ipak nastavljam pošto je otišla da telefonira (možda sa advokatom?) Ovako, s obzirom da je pesmu pravio Vladimir Grajić ona ne može da bude loša, i nije loša uopšte, ali ko je za ima boga pustio ovo čudo da je otpeva??? Pre bih svario Karleušino nego Majino kreštanje. Ovo je toliko negativna ličnost, ne zna da peva, vucara se po rijalitijima, buta se i u politiku, daje izjave (čitaj odvale) koje nemaju veze sa mozgom, sebe diže u nestvarne visine. Ali, zašto treće mesto? Logično, zbog pesme. Pesme ovakvog tipa redovno prolaze dobro na Evroviziji, i da je neki drugi izvođač u pitanju, sigurno bih glasao za ovu pesmu. Tako da nam ostaje da uživamo u pesmici a Evropi da ne otkrivamo da imamo Maju Nikolić.


2. Biber i DJ Niko Bravo - Svatovi



Magija! Jedno slušanje i I'm in love! Biber je skup vrhunskih umetnika i naše su blago. Dugo sam se dvoumio da li da ih stavim na drugu ili na prvu poziciju, na kraju su odlučivale samo male nijanse. Ova pesma svakako zaslužuje pobedu i verujem da će je ostvariti. Napred Biber!


1. Sanja Ilić & Balkanika - Nova deca


Balkanika for Eurosong! Ja sam zaljubljenik u etno melodije, još kad se tome pridoda moderan zvuk, rezultat je odlična pesma! Svi mi znamo šta je Balkanika, a zna i Evropa, predstavljaće nas dostojno i ponosno.

SVET JE NAŠ I NOVA DECA S NAMA STVARAJU BOLJI SVET!



Коментари

Популарни постови