Ovo sam ja

Moje ime je Vladica Stojanović, rodjen sam 1.08.1987. u Kruševcu, a živim u Velikom Šiljegovcu. Osnovnu školu sam završio u rodnom mestu a srednju u Kruševcu, gde sam potom krenuo na faks, koji sam zbog privatnih razloga napustio. Po zanimanju sam maser - terapeut. Prve korake i osnovno znanje o masaži sam načinio na akademiji Oxford, da bih se kasnije usavršio u školi masaže " Tijana", gde mi je predavač bila Suzana Koak Tijanić, profesionalni maser, biolog, i čuvena "tetka saveta". Oženjen sam Aleksandrom i imam ćerkicu Saru koju volim najviše na svetu. Kolekcionar sam filmova svih žanrova (trenutno posedujem preko 3000 naslova),imam svoju ličnu biblioteku ( trenutno preko 1000 knjiga). Pored masaže, dan ispunjujem igrajući se sa ćerkom, šetnjom po prirodi, čitanju knjiga i gledanju filmova. Vatreni sam navijač Partizana. Masažom se bavim pre svega iz ljubavi prema tom zanimanju, jer nije dovoljno samo nekog izmasirati i uzeti novac, već je potrebno toj radnji pristupiti srcem i željom da klijentu pružimo olakšanje tegoba i popravimo mu raspoloženje. Tek tada su zadovoljne obe strane - i klijent i maser. Svakoj masaži pristupam srcem, prema klijentima sam nasmejan i ljubazan, i zadovoljstvo na njihovim licima nakon masaže vredi više od novca. Uglavnom masiram na relaciji Kruševac - Ribarska banja, a u planu mi je otvaranje sopstvenog salona. Svi ste dobrodošli na masažu, ma kog pola bili i koliko godina imali, bez obzira da li imate neke tegobe ili samo želite da uživate. Na mom blogu ćete naći vrste masaža koje radim, odaberite onu koja vam je najprivlačnija, priuštite malo vremena za sebe, a ja vam garantujem da ćete biti zadovoljni, na kraju krajeva, masaža nije luksuz već potreba.


Коментари

Популарни постови